vrijdag 20 april 2018

Verwenpakketje & cadeautjes

Zoals beloofd in mijn bericht van afgelopen zondag, laat ik jullie hierbij het cadeautje zien dat ik aan mijn 'roommate' en team-maatje Carine gaf.


Het is een verwenpakketje met allemaal leuke flesjes en zakjes voor huid en haar, 
om eens lekker te ontspannen. Het mini-formaat flesjes is ook nog eens handig om mee te nemen op reis.


En ik werd op mijn beurt ook verrast en kreeg mijn eigen gepersonaliseerde Bonefolder.
Echte superleuk!


Tijdens On Stage kun je 'swappen'. Dat is niets anders dan het ruilen van creaties met elkaar. Een leuke manier om met (nieuwe) mensen in contact te komen. Maar ook nieuwe en inspirerende ideeën op te doen.

 Helaas lukte het me niet om dit jaar kaarten te maken om te ruilen. Maar desondanks kreeg ik toch een aantal leuke creaties van collega's:


Een doosje met een memoblokje van Marijke.
En hieronder het lieve doosje met een lekker chocolaatje van Saskia.


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne






Geen opmerkingen: