dinsdag 9 mei 2017

Voor jou van mij.. - Stampin' Up! Eastern Palace



Hallo! Vandaag weer een berichtje met wat kaartjes, die ik maakte met de Eastern Palace-bundel. Tja, ik ben geloof ik niet meer te stoppen...


Ik combineerde het cardstock in de kleur Tranquil Tide met het prachtige Designer Series Paper. En een kaartje waarbij Fresh Fig de basis is.



De leuke randjes op deze kaart zijn vinyl-stickers. Zo'n leuke aanvulling op de stansen en stempels! Het kleine 'kwastje' is een embellishment die ook onderdeel is van de Eastern Palace productserie.



De materialen zijn normaal vanaf 2 juni verkrijgbaar.
Maar deze maand kun je deze productserie al bestellen!




Er zijn twee complete bundels waaruit je kunt kiezen en waarmee je direct aan de slag kunt.
Bij bestelling van één van de twee bundels, ontvang je bovendien een gratis cadeautje.
Meer informatie vind je onderaan dit bericht bij 'gebruikte materialen' (klik op de foto)


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:
Klik op de foto voor meer informatie over de bundels en materialen. Heb je vragen of wil je bestellen? Stuur me gerust een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl. Ik help je graag verder.