dinsdag 25 april 2017

Techniek: Embossingfolders & Inkt

Hoi! In mijn vorige bericht liet ik zien dat we tijdens de laatste techniekworkshop aan de slag zijn gegaan met embossingfolders. We begonnen met deelembossing. Deze kaarten kun je in {dit bericht} vinden.


Maar we gingen nog een stapje verder en combineerden de embossingfolders met inkt. Het leuke hiervan is dat het resultaat -afhankelijk van de embossingfolder die je gebruikt- elke keer weer anders is. 

We maakten onderstaande kaart. Hierbij hebben we de embossingfolder Lovely Lace aan één zijde beïnkt met Blushing Bride inkt. Na het embossen zijn de hogere delen nog bewerkt met een sponge dauber en de kleuren Watermelon Wonder en Pear Pizzaz inkt. 


De bloem is gestanst uit Daffodill Delight karton met de Pansy Punch. En ik ponste er nog eentje uit Window Sheet. Deze heb ik vervolgens nog door de Big Shot gedraaid met de Lovely Lace embossingfolder.


Ik liet nog wat achtergronden zien, die ik maakte met andere embossingfolders. Zoals de kaart hieronder. Hierbij heb ik de verhoogde delen van de embossingfolder Fluttering beïnkt. Ik deed dat met de kleur Wisteria WonderEn ik combineerde dit met de nieuwe In Colorkleur Fresh Fig


 De gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht. Lijkt het je leuk om ook eens een (techniek-) workshop te volgen. Kijk dan eens op de {pagina Workshop Agenda} voor meer informatie en de mogelijkheden. 


Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen: 
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neemt u dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl





1 opmerking:

Je@net zei

Wauw...gaaf effect en erg mooie kaarten, Yvonne!