zondag 16 april 2017

Paaseieren zoeken - maak kans op een creatief pakketje!



Hallo en goedemorgen allemaal op deze Eerste Paasdag!

Bij Pasen hoort natuurlijk: Paaseieren zoeken!

Op de website van StampinClubNederland zijn paaseieren verstopt. Raad jij hoeveel eieren de paashaas er verstopt heeft? Zoek ook mee en maak kans op een creatief Stampin' Up! pakketje.

Wat moet je daarvoor doen?
1. Zoek de eieren -uiteraard ;-)
2. Zet het aantal in een reactie onderaan dit bericht (mocht dat niet lukken, dan mag je me ook een mail sturen: mail@stampinclubnederland.nl o.v.v. Paaseieren) 
3. Onder de goede antwoorden wordt een creatief Stampin' Up! pakketje verloot.
NB. de eieren op de plaatjes in dit bericht tellen NIET mee


Succes!








5 opmerkingen:

Je@net zei

Goedemorgen Yvonne!
Wat een leuk idee. Was vanmorgen al vroeg op en heb maar liefst 11 paaseieren gevonden.
Jij ook fijne paasdagen gewenst!

Unknown zei

11 eieren telde ik! Vrolijk pasen iedereen!

gerrie zei

Hahaha, herstel....... dan heb ik er 11 geteld, thanks.

Yvonne zei

Hoi Jeanet, bedankt voor je deelname. Je gewonnen! Ik wil je graag een pakketje toesturen. Mail je me je adresgegevens? Mail@stampinclubnederland.nl

Yvonne zei

Hallo Sien, bedankt voor je deelname. Je gewonnen! Ik wil je graag een pakketje toesturen. Mail je me je adresgegevens? Mail@stampinclubnederland.nl